Marketing, sales en klanten­service

Aankopen, prospectie, branding, verkopen, service na verkoop. Van de marketeer tot de aftersales: de sales loopt als een rode draad door heel het bedrijf. Je waardeketen door en door kennen, klanten zoeken, overtuigen én gelukkig houden: als je daarvan houdt, zit je hier goed. Boost je commerciële skills en vergroot je kansen op een job in sales of aftersales.

Twijfel je nog waarom je moet kiezen voor een opleiding bij Cevora? We hebben heel wat sterke argumenten, zoals professionele coaching. Ontdek hier al onze argumenten.

Erik
Fabrice

Adviseur klantendienst

Receptionist wordt contactcenter-medewerker

Fabrice volgde de liefde naar België. Daar besliste hij om zijn carrière een nieuwe impuls te geven met een Cevora-opleiding, waarna hij de job van zijn dromen vond bij een dochteronderneming van een grote verzekeringsmaatschappij.

Titel Wanneer Waar
Comment respecter les différentes formalités en cas de suspension temporaire du contrat
Leidinggeven: hoe formuleer ik goede feedback
Communicatie in tijden van change: hoe maak ik werk van verandering?
Adoptez une attitude coach dans vos entretiens grâce au modèle GROW
Managers : comment prévenir le stress et le burn-out chez vos collaborateurs ?
Communicatie in tijden van change: hoe plan ik een strategie voor succes
Hybride people management: je teamcohesie en betrokkenheid versterken
Managers : hoe voorkom je stress en burn-out bij je medewerkers?
Comment mener un entretien qualitatif de développement avec mon collaborateur ?
Comment garantir à votre collaborateur une réintégration réussie ?
Hybride People Management: je communicatie verbeteren op afstand
Respecter les dispositions légales en cas d'engagement de personnel et les modalités de fin de contrat de travail
Gestion d’équipe hybride : renforcer la cohésion et l'engagement de votre équipe
Créer un lieu de travail attractif et durable grâce à une politique RH inclusive
Situationeel leiderschap: hoe pas ik mijn stijl aan mijn medewerkers aan?
Hoe de talenten van mijn medewerkers herkennen en optimaal benutten?
Devenir le manager de ses collègues : comment adopter la juste posture?
Managers : comment bien formuler votre feedback ?
Hoe voldoe ik aan de verschillende formaliteiten bij tijdelijke onderbrekingen?
Hoe voer ik een kwalitatief groei- of ontwikkelgesprek met mijn medewerker?

Niet gevonden wat je zocht?

Bekijk ook deze opleidingen

Administratie

Voor wie graag bezig is met talen, cijfers en klantcontact, liggen er mooie vooruitzichten.

Bekijk de opleidingen

HR- en managementsupport

Is werken met mensen én bedrijfsdoelstellingen gericht ondersteunen jouw ding?

Bekijk de opleidingen

Marketing en communicatie

Botvier je creativiteit, leef je uit in digitale spitstechnologie of denk strategisch mee met je klanten.

Bekijk de opleidingen

Waarom kiezen voor onze opleidingen?

Onze opleidingen zijn gratis

Als werkzoekende betaal je bij ons geen euro voor je opleiding. Dat komt omdat Cevora het vormingscentrum is van paritair comité 200, dat bijna 60.000 Belgische bedrijven groepeert. Samen financieren ze onze opleidingen.

Je behoudt je uitkering

We werken samen met VDAB, Actiris en Forem. Omdat zij onze opleidingen erkennen, kan jij tijdens je opleiding én je stageperiode je werkloosheidsuitkering behouden. Dat scheelt.

Je kosten voor openbaar vervoer en kinderopvang worden vergoed

Omdat niet elk opleidingscentrum op wandelafstand ligt, betalen we de kosten voor openbaar vervoer terug. Opvang nodig voor je kinderen terwijl jij je opleiding volgt? Ook dit kan worden vergoed.