Nieuw: opleidingssessies tot eind maart beschikbaar. We vullen het aanbod voortdurend aan. Schrijf je nu in voor een plek!



Opleidingen innovatie en duurzaamheid

Innoveren en verduurzamen gaan hand in hand.

Ilska Cremers

Product Manager bij Cevora

Met onze opleidingen leer je duurzaam innoveren.

Wil je duurzamer werken? Dan moet je innoveren. En wil je innoveren, dan doe je dat maar beter op een duurzame manier. Want alleen zo creëer je nieuwe kansen in een steeds complexere werkwereld. En alleen zo kan je groeien – in je loopbaan en met je bedrijf.

Bert Coolen

Product Manager chez Cefora

Nos formations vous apprennent à innover de manière durable.

Si vous voulez travailler plus durablement, vous devez innover. Et si vous souhaitez innover, vous devez le faire de manière durable. C'est en effet le seul moyen de créer de nouvelles opportunités dans un monde du travail toujours plus complexe. Ce n'est qu'à cette condition que vous pourrez évoluer – dans votre carrière et avec votre entreprise.


Titel Wanneer Waar
Telefonisch prospecteren voor commerciële medewerkers.
Hoe ga ik professioneel om met ontevreden klanten?
Google Analytics 4 basis: gegevens van je websitebezoekers analyseren
LinkedIn: hoe vergroot ik de visibiliteit en het netwerk van mijn bedrijf?
Hoe moet ik succesvol onderhandelen en afsluiten?
Maak van LinkedIn je beste verkoper: hoe haal je het maximum uit social selling? (advanced)
Verhoog je impact door een klantgerichte attitude
Online marketing: hoe kies ik de juiste strategische kanalen voor mijn business?
Hoe verkoop ik meer door krachtige vragen te stellen?
Hoe haal ik meer conversie uit mijn website?
Contentmarketing: hoe maak ik relevante content?
SEO basis: hoe kan ik hoger scoren in Google?
Google Analytics (gevorderd): meet je resultaten met Google Tag Manager en Looker Studio
Canva Pro: allround ontwerpen als een pro
Hoe voer ik een commercieel, klantgericht telefoongesprek?
Overtuigend schrijven: 5+ schrijftips die altijd werken
Schrijven voor het web en sociale media
Mijn sales pitch: hoe verhoog ik de impact van een eerste zakelijk gesprek?
Sales starter 1: ontwikkel je mindset als hybride sales expert
Marketing en artificiële intelligentie: een introductie