Filtres





Titre Quand
Managers: boost je leiderschap dankzij emotionele intelligentie
Microsoft 365 : comment l'utiliser et quels sont ses avantages ?
Mijn sales pitch: hoe verhoog ik de impact van een eerste zakelijk gesprek?
Microsoft 365: je werk regelen en samenwerken via Teams
Ontdek de kracht van non-verbale communicatie.
Donner du feedback à ses collègues : quand, pourquoi et comment?
Excel: de meest gebruikte formules en functies
Hoe bescherm ik mezelf tegen werkstress?
Comment créer une expérience commerciale par téléphone
Excel: van lijsten naar dynamische tabellen
Power BI: overzicht en creatie van een eerste rapport
Excel : Introduction aux dashboards, fonctions et simulations complexes
Ecrire pour convaincre : 5 astuces qui marchent à tous les coups
Microsoft 365: ontdek de mogelijkheden en toepassingen
Leadership situationnel : comment adapter mon style à mes collaborateurs ?
Managers : Réussir sa prise de fonction en 100 jours
Microsoft 365 : starten met sharepoint
Hoe ga ik om met conflicten in mijn team?
Survival kit people management: sterk persoonlijk leiderschap
Méthodes et pratiques pour des négociations efficaces