Word: geavanceerde tips en tricks
|
|
|
Pak werkstress aan en maak werk werkbaarder
|
|
|
Maak van LinkedIn je beste verkoper: hoe haal je het maximum uit social selling? (advanced)
|
|
|
PC en ergonomie hoe voorkom ik lichamelijke klachten
|
|
|
Versterk de fundamenten van je veerkracht
|
|
|
Hoe voer ik een kwalitatief groei- of ontwikkelgesprek met mijn medewerker?
|
|
|
Projectmanagement: een project stap voor stap succesvol uitrollen
|
|
|
LinkedIn: hoe vergroot ik de visibiliteit en het netwerk van mijn bedrijf?
|
|
|
Stress en negatieve emoties begrijpen en beheersen
|
|
|
Overtuigend communiceren: De psychologie van het overtuigen
|
|
|
Hoe kan ik efficiënter vergaderen, zowel fysiek als virtueel?
|
|
|
Time management inzetten als self management: de essentie van plannen en organiseren
|
|
|
Telefonisch prospecteren voor commerciële medewerkers.
|
|
|
Overtuigend communiceren: Overtuigen met sterke argumenten
|
|
|
Zo maak je duurzaamheidsrapporten en integreer je ze in je communicatie
|
|
|
Design thinking: de methode om ideeën te toetsen, aan te passen en in de markt te zetten
|
|
|
Scrum: hoe werkt het in de praktijk?
|
|
|
Hoe hou je je energie en je vitaliteit op het werk in evenwicht?
|
|
|
Versterk jezelf tegen agressiviteit in je professionele relaties
|
|
|
Versterk je empathie en verbeter je emotionele intelligentie op de werkvloer
|
|
|