Nieuw: opleidingssessies tot eind maart beschikbaar. We vullen het aanbod voortdurend aan. Schrijf je nu in voor een plek!



Opleidingen innovatie en duurzaamheid

Innoveren en verduurzamen gaan hand in hand.

Ilska Cremers

Product Manager bij Cevora

Met onze opleidingen leer je duurzaam innoveren.

Wil je duurzamer werken? Dan moet je innoveren. En wil je innoveren, dan doe je dat maar beter op een duurzame manier. Want alleen zo creëer je nieuwe kansen in een steeds complexere werkwereld. En alleen zo kan je groeien – in je loopbaan en met je bedrijf.

Bert Coolen

Product Manager chez Cefora

Nos formations vous apprennent à innover de manière durable.

Si vous voulez travailler plus durablement, vous devez innover. Et si vous souhaitez innover, vous devez le faire de manière durable. C'est en effet le seul moyen de créer de nouvelles opportunités dans un monde du travail toujours plus complexe. Ce n'est qu'à cette condition que vous pourrez évoluer – dans votre carrière et avec votre entreprise.


Titel Wanneer Waar
Verhoog je impact door een klantgerichte attitude
Hoe haal ik meer conversie uit mijn website?
Hoe ga ik professioneel om met ontevreden klanten?
Hoe verkoop ik meer door krachtige vragen te stellen?
SEO basis: hoe kan ik hoger scoren in Google?
Videomarketing: hoe haal ik het maximum uit mijn videocontent?
Sales starter 1: ontwikkel je mindset als hybride sales expert
Telefonisch prospecteren voor commerciële medewerkers.
Hoe moet ik succesvol onderhandelen en afsluiten?
Google Analytics 4 basis: gegevens van je websitebezoekers analyseren
LinkedIn: hoe vergroot ik de visibiliteit en het netwerk van mijn bedrijf?
Marketing en artificiële intelligentie: een introductie
Maak van LinkedIn je beste verkoper: hoe haal je het maximum uit social selling? (advanced)
Online marketing: hoe kies ik de juiste strategische kanalen voor mijn business?
Contentmarketing: hoe maak ik relevante content?
Google Analytics (gevorderd): meet je resultaten met Google Tag Manager en Looker Studio
Canva Pro: allround ontwerpen als een pro
Hoe voer ik een commercieel, klantgericht telefoongesprek?
Overtuigend schrijven: 5+ schrijftips die altijd werken
Schrijven voor het web en sociale media