Design thinking: de methode om ideeën te toetsen, aan te passen en in de markt te zetten
|
|
|
Outlook: leer de basisfuncties kennen
|
|
|
Scrum : comment ça marche dans la pratique ?
|
|
|
Survival kit people management: mens- en teamgericht leidinggeven
|
|
|
Hoe kan ik als manager maximaal motiveren en inspireren?
|
|
|
Power BI: structuur, opbouw en basisfunctionaliteiten van Power Query
|
|
|
Développez votre capacité de persuasion grâce à une meilleure argumentation
|
|
|
Versterk je communicatievaardigheden met het Insights Discovery-model
|
|
|
Plannen en organiseren in functie van een beter time-management
|
|
|
Hoe verkoop ik meer door krachtige vragen te stellen?
|
|
|
Overtuigend communiceren: De psychologie van het overtuigen
|
|
|
Data driven marketing et innovation
|
|
|
Microsoft 365 : comment l'utiliser et quels sont ses avantages ?
|
|
|
Microsoft 365 : travaillez et collaborez facilement via Teams
|
|
|
Créer un lieu de travail attractif et durable grâce à une politique RH inclusive
|
|
|
Hoe leer ik assertiever zijn op het werk?
|
|
|
Leidinggeven: hoe formuleer ik goede feedback
|
|
|
Excel: hoe maak ik een draaitabel?
|
|
|
Renforcez vos compétences de communication à l’aide du modèle Insights Discovery
|
|
|
Réduisez votre empreinte carbone numérique
|
|
|