Titel Wanneer Waar
Google Analytics 4 base : analysez les données des visiteurs de votre site
Excel: hoe begin ik eraan, van werkblad tot werkmap?
Schrijven voor het web en sociale media
Scrum: hoe werkt het in de praktijk?
Google Analytics (gevorderd): meet je resultaten met Google Tag Manager en Looker Studio
Verklein jouw digitale ecologische voetafdruk
Hoe verkoop ik meer door krachtige vragen te stellen?
Google Ads (base) : comment lancer et gérer vos campagnes de publicité ?
Word: geavanceerde tips en tricks
Videomarketing: hoe haal ik het maximum uit mijn videocontent?
Google Analytics (avancé) : mesurez votre performance avec Google Tag Manager et Looker Studio
Managers : Réussir sa prise de fonction en 100 jours
10 effectieve tips om je project of idee krachtig te presenteren
SEO (base) : augmentez votre visibilité sur Google
Gestion de projet : décomposez vos projets en phases grâce à la méthode « en cascade »
Power BI: geavanceerde Power Query technieken
Excel : Power Pivot techniques avancées
Excel: welke basisformules moet ik kennen?
Marketing digital : comment choisir les meilleurs canaux pour votre business ?
La communication en période de changement : comment instaurer le changement?