Titel Wanneer Waar
Schrijven voor het web en sociale media
Videomarketing: hoe haal ik het maximum uit mijn videocontent?
Teamleader van je collega's worden: hoe neem je de juiste houding aan?
Duurzaam ondernemen: maak je bedrijf futureproof
Contentmarketing: hoe maak ik relevante content?
Hoe succesvol adverteren op Facebook en Instagram?
Google Analytics (gevorderd): meet je resultaten met Google Tag Manager en Looker Studio
Online marketing: hoe kies ik de juiste strategische kanalen voor mijn business?
Communicatie in tijden van change: hoe maak ik werk van verandering?
Vergroot je veerkracht-toolbox
Spoedcursus Functionele Analyse (NL)
Innovatiemanagement: Breng structuur in innovatie en productontwikkeling
Slide naar succes: ondersteun je presentatie met sterke visuals
Hoe begin ik met mindfulness op de werkvloer?
Marketing en artificiële intelligentie: een introductie
Summer Leadership Academy / Winter Leadership Academy
Leer de basis van een efficiente communicatie
Spoedcursus Business Analyse (NL)
Workshop "Van behoefte tot actie: ontwikkel en volg je opleidingsplan"