Titel Wanneer Waar
Survival kit people management: mens- en teamgericht leidinggeven
Pak werkstress aan en maak werk werkbaarder
Hoe moet ik succesvol onderhandelen en afsluiten?
Hoe succesvol adverteren op Facebook en Instagram?
PC en ergonomie hoe voorkom ik lichamelijke klachten
Versterk de fundamenten van je veerkracht
Verhoog je impact door een klantgerichte attitude
Projectmanagement: een project stap voor stap succesvol uitrollen
Sterk onderhandelen in de praktijk
LinkedIn: hoe vergroot ik de visibiliteit en het netwerk van mijn bedrijf?
RET: leer ontstressen door anders te denken
Excel: Power Query basistechnieken
Outlook: ontdek alle geavanceerde mogelijkheden
Hoe kan ik efficiënter vergaderen, zowel fysiek als virtueel?
Time management inzetten als self management: de essentie van plannen en organiseren
Telefonisch prospecteren voor commerciële medewerkers.
Design thinking: de methode om ideeën te toetsen, aan te passen en in de markt te zetten
Survival kit people management: resultaatgericht leidinggeven
Hoe hou je je energie en je vitaliteit op het werk in evenwicht?
Plannen en organiseren in functie van een beter time-management