Titel Wanneer Waar
Managers : comment bien formuler votre feedback ?
Workshop "Du besoin à l'action : créez et suivez votre plan de formation"
Time management inzetten als self management: de essentie van plannen en organiseren
Telefonisch prospecteren voor commerciële medewerkers.
Des techniques de brainstorming originales pour des solutions créatives
Overtuigend communiceren: Overtuigen met sterke argumenten
Zo maak je duurzaamheidsrapporten en integreer je ze in je communicatie
Design thinking: de methode om ideeën te toetsen, aan te passen en in de markt te zetten
Scrum: hoe werkt het in de praktijk?
Microsoft 365 : stockez et partagez facilement vos fichiers via OneDrive
Hoe hou je je energie en je vitaliteit op het werk in evenwicht?
Versterk jezelf tegen agressiviteit in je professionele relaties
Versterk je empathie en verbeter je emotionele intelligentie op de werkvloer
Collaborateur administratif - Administrativen Angestellten
Design thinking : la méthode pour tester, adapter et commercialiser des idées
Imagineering: de toolbox voor succesvolle innovaties
Découvrez la clé du succès agile : choix, rôles et méthodes
Renforcez votre cohésion d’équipe grâce au modèle Insights Discovery (uniquement en Incompany)

_

Zie website partner

Se connaître et comprendre l'autre : découvrez comment mieux communiquer
Outlook : ses fonctionnalités avancées pour gagner en efficacité