Titel Wanneer Waar
LinkedIn: hoe vergroot ik de visibiliteit en het netwerk van mijn bedrijf?
Time management inzetten als self management: de essentie van plannen en organiseren
Kiezen voor een groeimindset in tijden van verandering
Sterk onderhandelen in de praktijk
Pak werkstress aan en maak werk werkbaarder
Marketing en artificiële intelligentie: een introductie
Excel: complexe en geneste formules
Situationeel leiderschap: hoe pas ik mijn stijl aan mijn medewerkers aan?
Sales starter 1: ontwikkel je mindset als hybride sales expert
Tips en tricks voor efficiënt thuiswerken
Hoe leg ik de basis voor een succesvol selectiegesprek?
Excel: de meest gebruikte formules
Power BI: het gebruik van DAX functies om je visualisaties te verbeteren
Zelfvertrouwen kun je leren
Microsoft 365 : starten met SharePoint
Hoe kan ik efficiënter vergaderen, zowel fysiek als virtueel?
Online marketing: hoe kies ik de juiste strategische kanalen voor mijn business?
Hybride People Management: je communicatie verbeteren op afstand
Krachtig en interactief online presenteren
Imagineering: de toolbox voor succesvolle innovaties