Titel Wanneer Waar
Comment bien gérer les conflits dans votre équipe ?
Outlook: ontdek alle geavanceerde mogelijkheden
Hoe kan ik efficiënter vergaderen, zowel fysiek als virtueel?
Managers : comment bien formuler votre feedback ?
Workshop "Du besoin à l'action : créez et suivez votre plan de formation"
Time management inzetten als self management: de essentie van plannen en organiseren
Renforcez vos compétences de communication à l’aide du modèle Insights Discovery
Telefonisch prospecteren voor commerciële medewerkers.
Design thinking: de methode om ideeën te toetsen, aan te passen en in de markt te zetten
Intelligence collective : apprendre à décider en équipe grâce à différentes techniques
Microsoft 365 : stockez et partagez facilement vos fichiers via OneDrive
Survival kit people management: resultaatgericht leidinggeven
Hoe hou je je energie en je vitaliteit op het werk in evenwicht?
Plannen en organiseren in functie van een beter time-management
Elkaar kennen en begrijpen: de basis voor een betere communicatie
Développez votre capacité à gérer le stress au travail
Imagineering: de toolbox voor succesvolle innovaties
Renforcez votre cohésion d’équipe grâce au modèle Insights Discovery (uniquement en Incompany)

_

Zie website partner

Excel: draaitabellen
Hoe ga ik professioneel om met ontevreden klanten?