Titel Wanneer Waar
Communiquez efficacement en exploitant la sphère du non-verbal
Hoe voer ik een kwalitatief groei- of ontwikkelgesprek met mijn medewerker?
Hoe ga ik om met conflicten in mijn team?
LinkedIn: hoe vergroot ik de visibiliteit en het netwerk van mijn bedrijf?
Overtuigend communiceren: De psychologie van het overtuigen
Hoe kan ik efficiënter vergaderen, zowel fysiek als virtueel?
Managers : comment bien formuler votre feedback ?
Workshop "Du besoin à l'action : créez et suivez votre plan de formation"
Time management inzetten als self management: de essentie van plannen en organiseren
Des techniques de brainstorming originales pour des solutions créatives
Planning and organising in order to improve your time management
Design thinking: de methode om ideeën te toetsen, aan te passen en in de markt te zetten
Scrum: hoe werkt het in de praktijk?
Microsoft 365 : stockez et partagez facilement vos fichiers via OneDrive
Hoe hou je je energie en je vitaliteit op het werk in evenwicht?
Versterk jezelf tegen agressiviteit in je professionele relaties
Excel : appliquez la mise en forme conditionnelle à vos données
Versterk je empathie en verbeter je emotionele intelligentie op de werkvloer
Collaborateur administratif - Administrativen Angestellten
Design thinking : la méthode pour tester, adapter et commercialiser des idées