Gérez de manière professionnelle les clients insatisfaits
|
|
|
Ontdek de kracht van de verschillende generaties op de werkvloer
|
|
|
Communicatie in tijden van change: hoe plan ik een strategie voor succes
|
|
|
Renforcez-vous face à l'agressivité dans vos relations professionnelles
|
|
|
5 stappen voor een sterker leeraanbod in jouw lerende organisatie
|
|
|
Excel: welke basisformules moet ik kennen?
|
|
|
Vergroot je veerkracht-toolbox
|
|
|
Creëer een aantrekkelijke en duurzame werkplek dankzij een inclusief HR beleid
|
|
|
Comment mener un entretien qualitatif de développement avec mon collaborateur ?
|
|
|
La communication en période de changement : comment gérer la résistance??
|
|
|
Managers : Réussir sa prise de fonction en 100 jours
|
|
|
Excel: de meest gebruikte formules en functies
|
|
|
Excel: basiskennis en eenvoudige formules
|
|
|
Probleemoplossend denken: in 3 stappen naar creatieve oplossingen
|
|
|
Méthodes et pratiques pour des négociations efficaces
|
|
|
Hoe voer ik een commercieel, klantgericht telefoongesprek?
|
|
|
Communicatie in projectmanagement: hoe werk ik succesvol samen in een tijdelijk team?
|
|
|
Hoe zorg ik voor een geslaagde re-integratie van mijn medewerker?
|
|
|
Design thinking : mieux comprendre la demande du client et améliorer vos idées
|
|
|
Survival kit people management : accompagnez vos collaborateurs et votre équipe
|
|
|