Beter geconcentreerd werken door focus
|
|
|
Planifier et s'organiser pour améliorer la gestion du temps
|
|
|
Hoe hou je je energie en je vitaliteit op het werk in evenwicht?
|
|
|
Strenghten your communication skills with the Insights Discovery model
|
|
|
Power BI : "Contexte de ligne et de filtre" et Time Intelligence
|
|
|
Power BI : les fonctionnalités de base de Power BI Service
|
|
|
Excel : comprenez les bases et les formules simples
|
|
|
Projectmanagement: een project stap voor stap succesvol uitrollen
|
|
|
Implementeer succesvol je project door je leiderschapscompetenties te ontwikkelen
|
|
|
Wanneer, waarom en op welke manier geef ik feedback aan mijn collega's?
|
|
|
Elkaar kennen en begrijpen: de basis voor een betere communicatie
|
|
|
Outlook: ontdek alle geavanceerde mogelijkheden
|
|
|
Leadership situationnel : comment adapter mon style à mes collaborateurs ?
|
|
|
Excel: hoe maak ik van een lijst een dynamische tabel?
|
|
|
Des techniques de brainstorming originales pour des solutions créatives
|
|
|
Convainquez plus facilement grâce à la psychologie de la persuasion
|
|
|
Survival kit people management: sterk persoonlijk leiderschap
|
|
|
Comment prévenir l'épuisement professionnel et en reconnaître les signes ?
|
|
|
Apprenez à connaître LinkedIn : les bases de votre carte de visite numérique et les opportunités de réseautage
|
|
|
Scrum: hoe werkt het in de praktijk?
|
|
|