Titel Wanneer Waar
Design thinking: doorgrond de klantvraag en verbeter je ideeën
Plannen en organiseren in functie van een beter time-management
Hogere efficiëntie en meer tevreden werknemers met LEAN
PowerPoint: geavanceerde mogelijkheden met 3D-objecten, audio en video
OneNote in actie : van notities maken naar een optimale digitale organisatie
Telefonisch prospecteren voor commerciële medewerkers.
Een loonbrief: van theorie naar praktijk
Hoe leg ik de basis voor een succesvol selectiegesprek?
Managers: boost je leiderschap dankzij emotionele intelligentie
Overtuigend communiceren: De psychologie van het overtuigen
Optimaliseer je workflow met de Kanban-methode en bereik je doelen sneller!
Hoe hou je je energie en je vitaliteit op het werk in evenwicht?
Elkaar kennen en begrijpen: de basis voor een betere communicatie
Stakeholdermanagement in een project: sleutels voor een effectieve samenwerking met partners
Toekomstdenken: Het belang van strategisch vooruitkijken voor je organisatie
Ontdek de kracht van de verschillende generaties op de werkvloer
LinkedIn: hoe vergroot ik de visibiliteit en het netwerk van mijn bedrijf?
Stress en negatieve emoties begrijpen en beheersen
Hoe kan ik als manager optimaal delegeren?
De sleutel tot projectsucces: risicobeheer in de praktijk