Filtres





Titre Quand
Mijn sales pitch: hoe verhoog ik de impact van een eerste zakelijk gesprek?
Excel: hoe pas ik voorwaardelijke opmaak op mijn gegevens toe?
Managers : hoe voorkom je stress en burn-out bij je medewerkers?
Survival kit people management: sterk persoonlijk leiderschap
Vlotter spreken voor en met je publiek
Excel: welke basisformules moet ik kennen?
Versterk je communicatievaardigheden met het Insights Discovery-model
Plannen en organiseren in functie van een beter time-management
Elkaar kennen en begrijpen: de basis voor een betere communicatie
OneNote in actie : van notities maken naar een optimale digitale organisatie
Microsoft 365: je werk regelen en samenwerken via Teams
Selectiegesprek: ontdek de competenties van je kandidaat via het STAR-model
Hoe ga ik professioneel om met ontevreden klanten?
Excel: de meest gebruikte formules en functies
LinkedIn: hoe vergroot ik de visibiliteit en het netwerk van mijn bedrijf?
Excel: basiskennis en eenvoudige formules
Design thinking: doorgrond de klantvraag en verbeter je ideeën
Survival kit people management: mens- en teamgericht leidinggeven
PowerPoint: de basiskennis om professionele presentaties te maken
Zelfvertrouwen kun je leren