Nieuw: opleidingssessies tot eind maart beschikbaar. We vullen het aanbod voortdurend aan. Schrijf je nu in voor een plek!



Opleidingen innovatie en duurzaamheid

Innoveren en verduurzamen gaan hand in hand.

Ilska Cremers

Product Manager bij Cevora

Met onze opleidingen leer je duurzaam innoveren.

Wil je duurzamer werken? Dan moet je innoveren. En wil je innoveren, dan doe je dat maar beter op een duurzame manier. Want alleen zo creëer je nieuwe kansen in een steeds complexere werkwereld. En alleen zo kan je groeien – in je loopbaan en met je bedrijf.

Bert Coolen

Product Manager chez Cefora

Nos formations vous apprennent à innover de manière durable.

Si vous voulez travailler plus durablement, vous devez innover. Et si vous souhaitez innover, vous devez le faire de manière durable. C'est en effet le seul moyen de créer de nouvelles opportunités dans un monde du travail toujours plus complexe. Ce n'est qu'à cette condition que vous pourrez évoluer – dans votre carrière et avec votre entreprise.


Titel Wanneer Waar
Power BI : boot camp
Power BI: boot camp
Une plus grande efficacité et des employés plus satisfaits avec LEAN
Mijn sales pitch: hoe verhoog ik de impact van een eerste zakelijk gesprek?
Comment développer votre état d'esprit durant les périodes d'incertitudes ?
Problem solving: 3 steps towards creative solutions
Hoe leer ik assertiever zijn op het werk?
Hoe begin ik met mindfulness op de werkvloer?
Hoe de talenten van mijn medewerkers herkennen en optimaal benutten?
Een project succesvol aanpakken met MS Project
Ecrivez pour le web et les médias sociaux
Excel : comprendre les bases, de la feuille de calcul au classeur
Excel : comprenez les bases et les formules simples
Vidéo marketing : comment réussir ses vidéos avec un smartphone
Zelfvertrouwen kun je leren
Sales starter 1: ontwikkel je mindset als hybride sales expert
Excel: de meest gebruikte formules
Outlook : ses fonctionnalités avancées pour gagner en efficacité
Développez votre intelligence relationnelle grâce à la communication Non Violente
Marketing en artificiële intelligentie: een introductie