Titel Wanneer Waar
Tips en tricks voor efficiënt thuiswerken
Workshop "Van behoefte tot actie: ontwikkel en volg je opleidingsplan"
Communicatie in tijden van change: hoe maak ik werk van verandering?
Out-of-the-box-brainstormtechnieken voor slimme oplossingen
Leidinggeven: hoe formuleer ik goede feedback
Hoe haal ik meer conversie uit mijn website?
Microsoft 365: basisapplicaties en samenwerken in Teams
Selectiegesprek: ontdek de competenties van je kandidaat via het STAR-model
Situationeel leiderschap: hoe pas ik mijn stijl aan mijn medewerkers aan?
Communicatie in projectmanagement: hoe werk ik succesvol samen in een tijdelijk team?
Hoe voer ik een commercieel, klantgericht telefoongesprek?
Ontdek toptalent: 5 stappen voor diversiteit en inclusie in rekrutering
Excel: hoe begin ik eraan, van werkblad tot werkmap?
Design thinking: doorgrond de klantvraag en verbeter je ideeën
Scrum: hoe begin ik eraan?
Excel: Power Query basistechnieken
Vergroot je veerkracht-toolbox
Leer de basis van een efficiente communicatie
Toekomstdenken: Het belang van strategisch vooruitkijken voor je organisatie
Communicatie in tijden van change: hoe plan ik een strategie voor succes