Filtres





Titre Quand
Excel: van lijsten naar dynamische tabellen
Power BI: data modeling, DAX en visualisatietechnieken
Hoe kan ik als manager optimaal delegeren?
Excel : Power Pivot techniques de base
Word: geavanceerde tips en tricks
Excel : appliquez la mise en forme conditionnelle à vos données
Excel: hoe pas ik voorwaardelijke opmaak op mijn gegevens toe?
De sleutel tot projectsucces: risicobeheer in de praktijk
Communiquez efficacement en exploitant la sphère du non-verbal
Développez votre capacité à gérer le stress au travail
Comment déléguer correctement pour optimiser votre temps ?
Survival kit people management: sterk persoonlijk leiderschap
Excel: Inleiding tot dashboards, complexe functies en simulaties
LinkedIn: comment améliorer la visibilité et le réseau de mon entreprise?
Gestion de projet: la communication pour un travail d'équipe efficace
Outlook: ontdek alle geavanceerde mogelijkheden
Maak van LinkedIn je beste verkoper: hoe haal je het maximum uit social selling? (advanced)
Power BI : les fonctionnalités de base de Power BI Service
Microsoft 365: hoe je persoonlijke documenten opslaan en delen via Onedrive?

_

Voir site web partenaire

Quelles sont les bases d'une communication efficace ?