Maak van LinkedIn je beste verkoper: hoe haal je het maximum uit social selling? (advanced)

In deze interactieve workshop leer je hoe je LinkedIn kan inzetten om prospects te vinden, en hoe je jezelf beter positioneert op Linkedin. Daarnaast leer je ook hoe je meer zichtbaarheid en credibiliteit kan krijgen door aandacht te besteden aan de Social Selling Index. Je krijgt ook tips over welke content je kan plaatsen en hoe je in interactie kan gaan met je doelgroep met als doel nieuwe klanten te winnen. We bekijken eveneens de mogelijkheden van de LinkedIn Sales Navigator.

Nos formations ne vous coûteront rien. Découvrez pourquoi et à qui elles s'adressent


Description

Résultats à l’issue de cette formation

In deze interactieve workshop leer je:

  • Je heb inzicht in de basisprincipes van social selling.
  • Je gebruikt LinkedIn Search om prospects te vinden (geavanceerd zoeken).
  • Je kent het verschil tussen LinkedIn Free en LinkedIn Premium.
  • Je kan zoekopdrachten opslaan en alerts instellen.
  • Je gebruikt de functie LinkedIn Groepen.
  • Je interagereert met je netwerk om je zichtbaarheid te vergroten.
  • Je kent de basisfuncties van LinkedIn Sales Navigator.

Public cible

Junior en senior sales, commerciële medewerkers en marketeers die meer gebruik willen maken van Linkedin om echt leads te genereren, nieuwe klanten aan te trekken en de relatie met bestaande klanten te versterken.

Connaissances préalables requises

We raden aan om deze opleiding pas te volgen als je de opleiding: ‘Leer LinkedIn kennen’ hebt gevolgd. In deze opleiding komen advanced technieken aan bod.

Méthode d'apprentissage

Vous suivez cette formation en ligne sur votre ordinateur. Votre parcours comprend trois étapes complémentaires.

Étape 1
Votre formation commence sur Karibu, votre plateforme d’apprentissage en ligne. Vous effectuez cette première étape à votre rythme, où et quand vous le souhaitez.

Attention : il est indispensable d’achever cette étape avant de poursuivre votre formation.

Étape 2 : classe en ligne
Lors de cette étape, vous rencontrez les autres participant·es via Zoom. Votre groupe compte généralement 6 à 12 personnes. Tout le monde peut s’entendre et se voir, dans une optique de discussion, d’interaction et de collaboration. Ensemble, vous apprenez ainsi les un·es des autres, sur la base des connaissances acquises lors de l’étape 1.

Étape 3
Cet apprentissage se déroule également sur Karibu, à votre rythme, où et quand vous le souhaitez.

Aperçu du programme

Vooraf (autonoom online leermoment)

Je wordt ondergedompeld in de wereld van social selling. In deze voorbereidende module leer je:

  • begrijpen wat ‘social selling’ is,
  • het principe van de ‘social selling index’,
  • je doelgroep vergroten,
  • interesse wekken,
  • geloofwaardigheid creëren,
  • behoefte opwekken.

 

Online klas

Via interactieve plenaire sessies, praktische oefeningen, het delen van ervaringen en succesverhalen, gaan we dieper in op:

  • praktische voorbeelden van leadgeneration via social selling technieken en de LinkedIn Sales Navigator,
  • je SSI-score interpreteren en bijsturen,
  • in interactie gaan via LinkedIn groepen,
  • posts van mensen uit je netwerk omzetten naar mogelijke leadgeneration,
  • het concretiseren van jouw persoonlijk actieplan.

 

Na (autonoom online leermoment)

Je hebt de praktische inzichten verworven om jouw persoonlijk social selling actieplan uit te werken en leads te genereren voor jouw business.

Sessions et planning

Date
Lieu
Statut

Incompany

Cette formation en exclusivité pour vos employés ? C'est possible !

Demander cette formation en incompany

Comment ça marche ? Il faut combien de participants ?