Maak van LinkedIn je beste verkoper: hoe haal je het maximum uit social selling? (advanced)

In deze interactieve workshop leer je hoe je LinkedIn kan inzetten om prospects te vinden, en hoe je jezelf beter positioneert op Linkedin. Daarnaast leer je ook hoe je meer zichtbaarheid en credibiliteit kan krijgen door aandacht te besteden aan de Social Selling Index. Je krijgt ook tips over welke content je kan plaatsen en hoe je in interactie kan gaan met je doelgroep met als doel nieuwe klanten te winnen. We bekijken eveneens de mogelijkheden van de LinkedIn Sales Navigator.

Nos formations ne vous coûteront rien. Découvrez pourquoi et à qui elles s'adressent


Description

Wat leer je in deze opleiding?

In deze interactieve workshop leer je:

    Je heb inzicht in de basisprincipes van social selling.
    Je gebruikt LinkedIn Search om prospects te vinden (geavanceerd zoeken).
    Je kent het verschil tussen LinkedIn Free en LinkedIn Premium.
    Je kan zoekopdrachten opslaan en alerts instellen.
    Je gebruikt de functie LinkedIn Groepen.
    Je interagereert met je netwerk om je zichtbaarheid te vergroten.
    Je kent de basisfuncties van LinkedIn Sales Navigator.

Doelgroep

Junior en senior sales, commerciële medewerkers en marketeers die meer gebruik willen maken van Linkedin om echt leads te genereren, nieuwe klanten aan te trekken en de relatie met bestaande klanten te versterken.

Vereiste voorkennis

We raden aan om deze opleiding pas te volgen als je de opleiding: ‘Leer LinkedIn kennen’ hebt gevolgd. In deze opleiding komen advanced technieken aan bod.


Leermethode

Deze online-opleiding volg je op je computer. Je traject bestaat uit drie stappen, die elkaar aanvullen.

Stap 1
Je opleiding start op Karibu, je online-leerplatform. Dit leermoment doorloop je op je eigen tempo, waar en wanneer je wilt.

Let op: deze stap afwerken is een vereiste om verder te gaan.

Stap 2: online-klas
Tijdens deze stap ontmoet je je medecursisten – gewoonlijk zes tot twaalf personen – via Zoom. Iedereen kan elkaar zien en horen. Dat maakt gesprekken, interactie en samenwerking mogelijk. Zo leer je van en met elkaar, op basis van de inzichten uit stap 1.

Stap 3
Dit leermoment vindt opnieuw plaats op Karibu. Ook deze stap doorloop je op je eigen tempo, waar en wanneer je wilt.

Programma

Vooraf (autonoom online leermoment)

Je wordt ondergedompeld in de wereld van social selling. In deze voorbereidende module leer je:

  • begrijpen wat ‘social selling’ is,
  • het principe van de ‘social selling index’,
  • je doelgroep vergroten,
  • interesse wekken,
  • geloofwaardigheid creëren,
  • behoefte opwekken.

 

Online klas

Via interactieve plenaire sessies, praktische oefeningen, het delen van ervaringen en succesverhalen, gaan we dieper in op:

  • praktische voorbeelden van leadgeneration via social selling technieken en de LinkedIn Sales Navigator,
  • je SSI-score interpreteren en bijsturen,
  • in interactie gaan via LinkedIn groepen,
  • posts van mensen uit je netwerk omzetten naar mogelijke leadgeneration,
  • het concretiseren van jouw persoonlijk actieplan.

 

Na (autonoom online leermoment)

Je hebt de praktische inzichten verworven om jouw persoonlijk social selling actieplan uit te werken en leads te genereren voor jouw business.

Sessions et planning

Date
Lieu
Statut

Incompany

Une formation exclusive pour vos employés ? C'est possible !

Demandes de formation Incompany

Comment ça marche ? Il faut combien de participants ?