De nieuwe Cevora-website: wat verandert er voor jou als hr-verantwoordelijke?
We stappen over naar een nieuw IT-systeem. Hieronder lees je wat dit voor jou betekent.
Het vernieuwde myCevora
Op 10 juni lanceren we het vernieuwde myCevora. Daarmee wordt onze dienstverlening toegankelijker én zijn we klaar voor onze digitale toekomst. Hieronder lees je wat er verandert voor jou, als deelnemer aan onze opleidingen.
Maak een nieuw account aan om de toegang tot je opleidingen te behouden
Maak vanaf 10 juni zo snel mogelijk een account aan met het e-mailadres dat je eerder gebruikte voor je myCevora account en waarop je eerdere communicatie over Cevora-opleidingen kreeg. Zo krijg je toegang tot je nieuwe myCevora-account, met al je opleidingen die gepland zijn vanaf maandag 24 juni.
Lukt het niet?
Check of je jouw nieuwe account aanmaakt met het e-mailadres waarop je eerdere communicatie over Cevora-opleidingen kreeg of bekijk onze startgids.
Help jouw collega's op weg
Ook jouw collega’s hebben een nieuw myCevora-account nodig. Om jou op weg te helpen met het stimuleren van je collega’s, hebben we instructies opgemaakt die je makkelijk kan doorsturen naar je collega’s.
Download ze hier in het Nederlands of in het Frans.
Een antwoord op al je vragen
Wat verandert er voor het inschrijven van deelnemers?
Vanaf 10 juni verandert de procedure voor het inschrijven van deelnemers voor (incompany) opleidingen door HR-verantwoordelijken.
Medewerkers moeten vanaf nu altijd zelf hun MyCevora account aanmaken voordat ze voor een opleiding ingeschreven kunnen worden. Zo is elke deelnemer zelf verantwoordelijk voor zijn persoonsgegevens en zijn opleidingstrajecten.
Wil je weten of een medewerker al een account heeft aangemaakt?
Je kunt dit alleen controleren tijdens het inschrijfproces. Wanneer een medewerker een account heeft aangemaakt verschijnt die automatisch in je lijst met medewerkers.
Voor incompany opleidingen geldt: ten laatste twee weken voor de aanvang van de incompany opleiding moeten alle deelnemers zelf een myCevora-account hebben aangemaakt én moet de HR-verantwoordelijke de deelnemers hebben ingeschreven om annulatie van de incompany opleiding te voorkomen.
Lees alles over de nieuwe incompany procedure in onze startgids.
Wat verandert er in de communicatie over deelnemers uit jouw bedrijf?
Je ontvangt een kopie van elke communicatie naar deelnemers uit jouw bedrijf op het e-mailadres dat je gebruikt voor jouw HR-account. In jouw HR-account vind je het overzicht van alle deelnemers.
Wat verandert er voor incompany aanvragen?
Vanaf nu vraag je eenvoudig jouw incompany opleiding aan via je HR-account. Je vindt er eveneens een overzicht van al je aanvragen.
Wat verandert er voor mijn premie-aanvragen als werkgever?
De historie en status van jouw premie-aanvragen is niet meer zichtbaar.
Vraag dit aan bij onze dienst premies via [email protected] of telefonisch op 02/889 41 00
Voor het aanvragen van premies verandert er niets.
Hoe krijg je toegang tot oudere deelnamegegevens?
De opleidingshistorie uit het vorige systeem is niet meer zichtbaar in jouw hr-account.
Mijn bedrijf staat niet in de lijst van organisaties bij het aanmaken van een HR-account.
Is het BTW-nummer van jouw organisatie niet bij ons bekend? Dan kun je geen HR-account aanmaken en krijg je een foutmelding. Je bedrijf behoort dan tot een ander paritair comité of de registratie van je bedrijf is nog niet bij ons bekend.
Hoe schrijf ik medewerkers in voor de reservelijst van een opleiding?
Wil je medewerkers inschrijven voor een opleiding die volzet is waarvoor nog geen volgende sessie werd ingepland, neem dan contact op met ons.