Administratie

De administratieve flow zal in elke sector veranderen, maar niet verdwijnen. Integendeel, de digitalisering vraagt om specifieke competenties en geeft administratieve beroepen een compleet nieuwe invulling en uitstraling. Boeiend alleszins! Voor wie graag bezig is met talen, cijfers en klantcontact, liggen er mooie vooruitzichten.

Twijfel je nog waarom je moet kiezen voor een opleiding bij Cevora? We hebben heel wat sterke argumenten, zoals professionele coachingOntdek hier al onze argumenten.

Titel Wanneer Waar
Excel: hoe optimaliseer ik mijn werk met dynamische tabellen?
Excel: hoe exploiteer ik mijn draaitabellen ten volle?
Power BI: basisfunctionaliteiten van Power BI Service
Microsoft 365 : démarrer avec SharePoint
Excel : présentez vos données de manière attractive grâce aux graphiques
Excel : découvrez comment exploiter pleinement vos tableaux
Excel: hoe maak ik van een lijst een dynamische tabel?
Power BI : les fonctions DAX de base pour améliorer vos visualisations
Excel: Power Query basistechnieken
Word: geavanceerde tips en tricks
Excel : comprendre les bases, de la feuille de calcul au classeur
Excel: simulaties maken en enkele complexe manipulaties van gegevens
Excel: je werk automatiseren met macro's
Microsoft 365 : travaillez et collaborez facilement via Teams
Excel : manipulez facilement les formules de base
Excel: Power Query gevorderde technieken
Outlook: leer de basisfuncties kennen
Excel : découvrez les formules et fonctions utiles dans votre travail
Excel: hoe maak ik een draaitabel?
Word: basis

Niet gevonden wat je zocht?

Bekijk ook deze opleidingen

HR- en managementsupport

De juiste m/v/x op de juiste plaats! Combineer communicatie én cijfers in een HR- of managementsupportfunctie.

Bekijk de opleidingen

Sales en klantenservice

Boost je commerciële skills en vergroot je kansen op een job in sales of aftersales.

Bekijk de opleidingen

Consulent rekrutering en selectie

Een job met doorgroeimogelijkheden, en een echte springplank voor je loopbaan.

Bekijk de opleidingen