Nieuw: opleidingssessies tot eind maart beschikbaar. We vullen het aanbod voortdurend aan. Schrijf je nu in voor een plek!



Opleidingen innovatie en duurzaamheid

Innoveren en verduurzamen gaan hand in hand.

Ilska Cremers

Product Manager bij Cevora

Met onze opleidingen leer je duurzaam innoveren.

Wil je duurzamer werken? Dan moet je innoveren. En wil je innoveren, dan doe je dat maar beter op een duurzame manier. Want alleen zo creëer je nieuwe kansen in een steeds complexere werkwereld. En alleen zo kan je groeien – in je loopbaan en met je bedrijf.

Bert Coolen

Product Manager chez Cefora

Nos formations vous apprennent à innover de manière durable.

Si vous voulez travailler plus durablement, vous devez innover. Et si vous souhaitez innover, vous devez le faire de manière durable. C'est en effet le seul moyen de créer de nouvelles opportunités dans un monde du travail toujours plus complexe. Ce n'est qu'à cette condition que vous pourrez évoluer – dans votre carrière et avec votre entreprise.


Titel Wanneer Waar
Videomarketing: hoe haal ik het maximum uit mijn videocontent?
Hoe moet ik succesvol onderhandelen en afsluiten?
Email marketing: haal meer uit je nieuwsbrieven en e-mail campagnes
Créez et gérez vos campagnes marketing sur Facebook et Instagram
Google Ads basis: hoe succesvol adverteren via Google?
Google Analytics (avancé) : mesurez votre performance avec Google Tag Manager et Looker Studio
Leer LinkedIn kennen: de basics voor jouw digitaal visitekaartje en netwerkmogelijkheden
SEO (base) : augmentez votre visibilité sur Google
Comment créer du contenu vidéo et exploiter son potentiel marketing ?
Email marketing : comment optimiser vos campagnes ?
Apprenez à connaître LinkedIn : les bases de votre carte de visite numérique et les opportunités de réseautage
Canva voor beginners
Faites de Linkedin votre meilleur vendeur  : les astuces pour tirer le meilleur de LinkedIn (cours avancé)
Intelligence artificielle : découvrez son potentiel pour votre marketing
Sales starter 2: bereid je voor op elke fase van het verkoopproces
Google Analytics (gevorderd): meet je resultaten met Google Tag Manager en Looker Studio