Titel Wanneer Waar
Managers : hoe voorkom je stress en burn-out bij je medewerkers?
Overtuigend communiceren: Overtuigen met sterke argumenten
PC en ergonomie hoe voorkom ik lichamelijke klachten
Imagineering: de toolbox voor succesvolle innovaties
Sketchnoting: de kracht van tekenen en visualiseren
LinkedIn: hoe vergroot ik de visibiliteit en het netwerk van mijn bedrijf?
Vlotter spreken voor en met je publiek
Scrum: hoe begin ik eraan?
Overtuigend schrijven: 5+ schrijftips die altijd werken
Hoe voer ik een kwalitatief groei- of ontwikkelgesprek met mijn medewerker?
Toekomstdenken: Het belang van strategisch vooruitkijken voor je organisatie
Design thinking: de methode om ideeën te toetsen, aan te passen en in de markt te zetten
De sleutel tot projectsucces: risicobeheer in de praktijk
Design thinking: doorgrond de klantvraag en verbeter je ideeën
Excel: simulaties maken en enkele complexe manipulaties van gegevens
Excel: Power Pivot gevorderde technieken
Power BI: data modeling, DAX en visualisatietechnieken
Ontdek de kracht van de verschillende generaties op de werkvloer
Zo maak je duurzaamheidsrapporten en integreer je ze in je communicatie
Time management inzetten als self management: de essentie van plannen en organiseren